Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vučić brani Sarajevo ili nož u leđa RS

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 05 septembar 2016 13:32
zoran
Pogledaje sa su vucic i nikolic uradili sa srbima na kosovu i sa kosovom i bice vam sve jasno.
Preporuke:
163
2
2 ponedeljak, 05 septembar 2016 13:35
Boban
Sasvim objektivno.
Očigledno je da zapad nije završio posao na Balkanu 90ih, i da predstoji nova presudna faza.Za razliku od prve , u koju smo ušli suvereni ali bez podrške saveznika(Jeljcinov režim) , u ovu novu ulazimo uz moguću podršku saveznika ali lišeni suverenita(Vučićev režim ).Ironija sudbine nas Srba koji uvek izvučemo najdeblji kraj u geopolitičkim previranjima.Ostaje nam samo da se nadamo da ćemo prebroditi teški 21. vek, čiji nam izazovi predstoje, uz što manje gubitke i sačuvati biološku strukturu naroda,koncentrisanu mahom oko Save i Dunava, potrebnu za osvetu koja ima da usledi nakon dolaska Kine u Evropu.
Istoriografija će zabeležiti koje kakav bio.
Preporuke:
116
3
3 ponedeljak, 05 septembar 2016 13:40
pecija
Srbi i Srbija bi imali manje štete da je vode Taci ili najgori srbomrzci Hrvati nego ovaj.
Preporuke:
115
3
4 ponedeljak, 05 septembar 2016 13:56
ZR
Dobar i objektivan tekst.
Preporuke:
105
2
5 ponedeljak, 05 septembar 2016 14:28
Zlatni Ljiljan
Dodik je osiromasio RS i oslabio njene institucije, sada samo jos treba da je stavi na udar SAD i Britanije i da se najzad ukine tvorevina ili da se bar svede na praznu ljusturu! Danke Dodik
Preporuke:
12
171
6 ponedeljak, 05 septembar 2016 14:36
Cinjenica
Za razliku od nemackog fasizma gde se narod militarizuje kada je u pitanju ekonomsko siromastvo kod srba je obratno. Oni su najagresivniji kad najbolje stoje. Milosevic je apsutno kontrolisao represivni aparaz, stampariju novca, velike ekonomske, materijalne, diplomatske resurse bivse drzavne zajednice. Srbija, samim tim i Vucic, danas su benigni upravo iz razloga sto nemaju onu infrastrukturnu zaledjinu koju je imao Milosevic. Tako da ce se nagomilane frustracije prije resavati unutarsrpskim sukobima, jer za ratove protiv komsija nemaju resurse.
Preporuke:
39
28
7 ponedeljak, 05 septembar 2016 14:38
Premijer Aleksandar Vučić je u pravu i najveći prijatelj Republici Srpskoj.
Premijer Republike Srbije Aleksandar Vučić je donijeo ispravnu političku odluku u pogledu referenduma u Srpskoj i svojom odlukom i politikom je mnogo veći prijatelj Republici Srpskoj od predsjednika Milorada Dodika, iz milion i jedan razlog (za koje da bi se pobrojali treba milion i jedan komentar na ovom sajtu a što je fizički i vremenski nemoguće ispisati).Sad udarite minusima koliko vam volja (pod uslovom da komentar bude objavljen)a razloge zašto je premijer Vučić u pravu postepeno ću komentarisati (ukoliko se dozvole komentari podrške premiejru Vučiću).
Preporuke:
8
167
8 ponedeljak, 05 septembar 2016 15:08
Premijer Aleksandar Vučić je u pravu i najveći je prijatelj Republici Srpskoj.
Prvo vratimo se na način nastanka Republike Srpske (podjele u Skupštini tadašnje Socijalističke Republike BiH, srpska politika na čelu sa doktorom Radovanom Karadžićem proglasila SAO pokrajine, pslije srpsku BiH, nakon toga referendum o nezavisnosti BiH, prije srpski plebiscit o ostanku u Jugoslaviji, zatim rat i dolazi 1995.godina, kada se Zapad /Amerika/ direktno upliće u vojni sukob ili rat, pomaže direktno Hrvate u Hrvatskoj i bošnjake i Hrvate u BiH, da se stvori "ravnoteža snaga", čak i trenutna vojna nadmoć "na terenu", "pad RSK", srpski gubitak više od 30% teritorije u BiH, Amerikanci prije svih "na vojnom planu" do te mjere ugrožavaju R Srpsku 1995.godine, "da se sve dešava kao potres koji ruši" i šta se nakon "takvog potresa u Hrvatskoj (RSK) i BiH dešava? Amerikanac odlučuje i kaže "STOP", pregovori "stajete na dostignutim linijama", višak uzete teritorije vraćate R Srpskoj.Pregovori u Dejtonu Alija potpisuje i priznaje R Srpku (amerikanac naredio).
Preporuke:
7
118
9 ponedeljak, 05 septembar 2016 15:15
Premijer Aleksandar Vučić je u pravu i najveći je prijatelj Republici Srpskoj.
Amerikanac je idejni i stvarni kreator "Dejtonkog poretka u BiH" (svojim direktnim uplitanjem na terenu u postavljanju ravnoteže snaga) te osmišljenim pregovorima u američkoj vojnoj bazi u Dejtonu kada je političare sa prostora bivše Jugoslavije (direktno vezane za rat u BiH) "vezao u bazi" i prisilio ih da potpišu "Dejtonski mirvni sporazum" i predočio im ultimatum "uzmite ili ostavite", ako ne uzmete sada, izgubit će te koliko sutra", ne potpišete li sada, kajat će te se sutra" i jedni i drugi i treći.Naravno Amerikanac je tada jasno rekao "da neće tolerisati neposlušnost" kao što nije tolerisao neposlužnost rukovodstva RSK vezano za američki mirvno plan u Hrvatskoj poznatiji kao "Z4", nakon kojeg je amerikanac "pustio RSK niz vodu", uništio je, jer Ameriknac ne trpi neposlušnost a ima moć da efektivno pokaže svakome "ko je gazda" (još jedino Rusi i Kinezi donekel vrdaju) ostali ne.Ameriknac je sada protiv referednuma u R Srpskoj, a to nije dobro kad je Amerikanac protiv.
Preporuke:
9
115
10 ponedeljak, 05 septembar 2016 15:44
Dijapazon
Ono sto se sada dogadja na teritoriji BH u mnogome podeseca na period austrougarske aneksije Bosne. I tada je opadajuca imperija pokusala da siri svoj uticaj na racun Srba, pa svi znamo kako je stvar zavrsila...
Preporuke:
79
6
11 ponedeljak, 05 septembar 2016 15:54
Odbrana i poslednji dani
Za nas Srbe ono što je očigledno, jednostavno, neupitno,postalo je maglovito, komplikovano, predmet beskonačnih rasprava. Podržavanje referenduma o Danu RS ne sme biti izraz nečije dobre volje, nego obaveza. O protivljenju da i ne govorim. Ne sme se kalkulisati oko toga, jer odluka problematičnog Ustavnog suda BiH o zabrani proslave 9. januara, negira konstitutivnost srpskog entiteta. Prihvatanjem te odluke, Srbi bi pristali na dobrovoljno samoukidanje, na poništavanje jedine pobede u prošlim ratovima. RS, ali i Srbija, se brane ovim referendumom. Ako sada dozvolimo da nam ukinu pravo koje drugi narodi imaju, nastaviće da nam ga ukidaju narednih sto godina. Na Vučića ne treba trošiti reči. On i njegov verni pratilac Nikolić su davno izgubili kompas na putu za ropsku uniju. Ne znaju kud srljaju.
Preporuke:
79
2
12 ponedeljak, 05 septembar 2016 16:15
sizif
@Dijapazon
Ono sto se sada dogadja na teritoriji BH u mnogome podeseca na period austrougarske aneksije Bosne.

Ono što je radila Austrougarska ne može se ni upoređivati sa onim što su radili Hrvati od 1941. ili Jugosloveni od 1945.

1945. Jugosloveni su i zvanično proglasili preostale Srbe preko Drine nižom rasom.

Tada je pravo na samoopredeljenje dobilo i 1.400.000 Slovenaca, 900.000 Bošnjaka, 800.000 Makedonaca, pa čak i 400.000 Crnogoraca. Skoro dva miliona Srba preko Drine je ostalo bez ikakvih prava, predviđeno za eliminaciju i raspodeljeno u hrvatsku i bošnjačku republiku.
Preporuke:
83
6
13 ponedeljak, 05 septembar 2016 16:23
Ne klepeći nanulama
Vučić je osnovao i Srpsku naprednu stranku RS , ta partija je dobila 266 glasova ( dvesta šezdeset šest) na nivou Republike Srpske, ta činjenica dokazuje šta ljudi u RS misle o " mudroj" politici Vučića, kao i skribomanu koji ga hvali .Na tvoj milion komentara, može se napisati pet miliona kontra argumenata, sve se svodi, Vučić je mudar ima sindrpm bicikliste , pa neka ljude u RS ostavi na miru.
Preporuke:
95
3
14 ponedeljak, 05 septembar 2016 16:44
Stanić Milan
Stanić M.-"Premijer Vučić je u pravu..."
Pre svega i prije svega ne mogu se složiti s Vama kada o gosp. premijeru govorite u superlativu(a koliko do juče taj isti čovek crtao je granicu od Karlobaga do N. Sada sa Šešom.Tome treba dodati njegovu skandaloznu izjavu o "ubistvu 100 muslimana za jednog Srbina" izgovorenog ni manje - ni više nego za skupštinskom govornicom(pa se onda čudimo "toplom" dočeku u Srebrenici).Ima tu još nešprimerenih postupaka,što ga ne kandiduje za neku krupnu političku figuru,dapače,servilnost,saginjanje,nemanja stava po krupnim državnim pitanjima, koje će imati krupne političke posledice u startu ga diskvalifikuju kao ozbiljnog političara.
Ali, u nečemu bi se s Vama složio.Ako je radi nečeg bio potreban referendum RS,to je pitanje suda i tužilaštva BiH,koje je skandalozno do te mere, da zaista gubi svaki smisao. Osloboditi Ganića,Divjaka,Orića i ostale prononsirane ratne zločince,a o tome ne čuti glas naroda kakav je sud je kukavičluk i skandal.
Preporuke:
49
6
15 ponedeljak, 05 septembar 2016 16:55
Stanić Milan 2
Stanić M.-"Premijer Vučić je u pravu..."
U drugom svom prilogu reterirao bi se na Vaš stav o ulozi SAD-a o Dejtonskom mirovnom sporazumu i održavanju nametnutog poretka u BiH.
Većina posetilaca sajta malo ili ni malo znao o BIH i njenoj kompoziciji kao države. BiH je država"sui generis"bez primera u svetu koju su kreirale američke diplomate(Prof. Voren Kristofer)za potrebe pre svega NATO alijanse u nekom futuru II,davjući Srbima RS kao nacionalnu oazu i kompenzaciju za izgubljenu teritoriju, kada nisu prihvatili Z-4 i gubitak KiM.
Velika je zasluga pred. Miloševića što se izborio za mir,jer u momentu primirja i odlaska u Dejton( to ljudi ne znaju ili neće da znaju)kontrolisano je svega 38% današnje teritorije RS i bukvalno je bila u padu,a Tuđmanova soldateska se nalazila pred Banjalukom,te 1995.Zbog toga je potreban mir,a ne rat jer su dve generacije uništene.Izetbegović će stalno provocirati jer nisu realizovani ratni planovi SDA,a na to treba uvek odgovoriti mudrošću.itd.itd.
Preporuke:
31
8
16 ponedeljak, 05 septembar 2016 17:10
nenad
Vucic nas je spasao bombardovanja.
Vucic nas je izveo na evropski put.
Dodik je stetocina, Vucic gradi buducnost
Preporuke:
11
84
17 ponedeljak, 05 septembar 2016 17:24
@Genije
Otkrili smo najzad i Ameriku!
Preporuke:
17
2
18 ponedeljak, 05 septembar 2016 18:16
negi
@Premijer V je u pravu........Ti tvojih milion argumenata pobija samo jedna činjenica,Dan Republike Srpske 9.januar bio je praznik RS i prilikom potpisivanja Dejtonskog sporazuma.Tačka!Učesnicima i potpisnicima nije smetao,da bi 21.godinu kasnije zasmetao Bakiru.Ostavi se tih tvojih bajalica i "milion razloga".Ljudi i hrihšćanska crkva, iznose sijaset tvrdnji da je zemlja ravna ploča,pa nije. Tako i ti,sad ćeš da iznosiš "milion razloga" jedan po jedan a @Stanić Milan će kao da "osporava" u tvoju korist. Ostavite se tih uličnih fora.
Preporuke:
39
6
19 ponedeljak, 05 septembar 2016 18:58
gavrilo
Štetočinstvo SNS sa Vučićem i Nikolićem toliko je bijedno i prepoznatljivo da se čudim koji su to ljudi koji ne prepoznaju ovu Veleizdaju!
Preporuke:
63
2
20 ponedeljak, 05 septembar 2016 19:18
Decko iz B.
Odlican tekst! Predlog.

"Naravno da pravi razlog nije ništa od navedenog – mada će se ovaj argument o tobožnjoj smrtnoj ugroženosti RS ukoliko do referenduma dođe sigurno često i mnogo ponavljati po režimskim i lažno patriotskim medijima i portalima – već se radi isključivo o realizaciji „domaćeg zadatka“ dobijenog od vašingtonskih i berlinskih centara moći (a zapečaćenog poslednjom Bajdenovom posetom), koje Vučić štreberski revnosno ispunjava. Sve drugo je samo propagandna magla i dim."

Nek se pise o tim sa strane date "domacim zadacima" sto vise. Jer do sada imam utisak da ono malo srpskih gradjana kojim Djole Soros nije ispirao mozak, jedino reaguje na napade tih masona. Treba vise ici u napad i proaktivnije rasturati njihov masonski zlo-cin!
Preporuke:
25
2
21 ponedeljak, 05 septembar 2016 19:21
Saša
Nije ovo nikakav nož u leđa RS,oni od Srbije ovakve kakva je sad,ne očekuju ništa.
Dodik je svoju podršku tražio sve ove godine i našao u Rusiji i Izraelu,jasno mu je da od Srbije nema ništa.Susreti sa predsednicima i premijerima Srbije bivšim i sadašljim služe više kao protokolarni i nešto što se odrađuje,izljube se,daju izjave i nikom ništa.
RS mora na referendum,jer ovi neće stati.Za par meseci bi bilo i da ime RS vređa osećanja Bošnjaka.
Samo hrabro!
Preporuke:
62
3
22 ponedeljak, 05 septembar 2016 20:27
s.j O stanju u našoj zemlji možda najbolje govore zastave na slici Dodika i one dve izdajničke... Pored zvanične državne zastave sa novim grbom stoji zastava predsednika sa verzijom grba koja nije zvanična još od 2010!
To sve govori o politici Vučića, Nikolića i družine.
Preporuke:
22
0
23 ponedeljak, 05 septembar 2016 20:35
ѕ.j Zaista izvrsna analiza. Molim čitaoce da pomognu širenjem istine deljenjem ovog teksta.
Hvala NSPM-u.
Preporuke:
33
0
24 ponedeljak, 05 septembar 2016 21:03
Lola
Što se tiče Vučića, tu je sve jasno. Dodik je misterija.
Prvo ono davanje podrške Tadiću pred izbore 2012. Zatim uporno drugovanje sa Vučićem pa i sad izbegavanje bilo kakve kritike prema njemu. Ajd razumem, ne idu teške reči ali sve to može da se kaže pristojno i da bude jasno. Ako bi Dodik javno razobličio Vučića, to bi Vučiću fino uticalo na rejting.
Preporuke:
24
5
25 ponedeljak, 05 septembar 2016 23:05
Bojan, Priština
Aleksandar Vučić brutalno gazi Srbe kako u Matici tako u ostalim srpskim zemljama.

Za to od okupatora ima neograničene resurse i on ih u punom kapacitetu koristi da nas ovako manijakalno satire.

Na levom boku svakog njegovog napada je najbezprizorniji čovek u srpskoj politici - Nikolić a na desnom jezujita Šešelj.
Preporuke:
34
3
26 ponedeljak, 05 septembar 2016 23:23
za "lolu"
Slažem se s vama da je Dodik pomalo nejasan. Ali što se tiče njegove podrške Tadiću 2012, nažalost, sada se vidi da je bio u pravu. Ni Tadić nije hteo ili smeo da bude toliki izdajnik, ni povodom Kosova, ni RS. Zato su ga uostalom,, i postili niz vodu.
Preporuke:
20
5
27 utorak, 06 septembar 2016 00:14
Od dobrog Saliha, za dobro svih, ljudina je to.
Nas boli naša muka i kao musliman hoću da kažem da bi mnogi muslimanski političari i verski poglavari kod nas pod hitno trebali da se pošalju kod psihijatra.

http://www.intermagazin.rs/selih-selimovic-mnogi-muslimanski-politicari-i-verski-poglavari-moraju-kod-psihijatra/
Preporuke:
10
1
28 utorak, 06 septembar 2016 01:15
Ujka Vasa
Bravo. Ubitačan tekst.
Preporuke:
12
0
29 utorak, 06 septembar 2016 06:48
sizif
@Stanić Milan 2
Izetbegović će stalno provocirati jer nisu realizovani ratni planovi SDA,a na to treba uvek odgovoriti mudrošću.itd.itd.

Kakvi crni "ratni planovi"?
Pa nisu Bošnjaci crtali monstruozne avnojske granice. Niti pravili planove u Karađorđevu i dogovarali Oluju.
Preporuke:
5
5
30 utorak, 06 septembar 2016 06:51
Krivi Stojko
Nije u Republici Srpskoj problem referendum, već što u njoj nema dijaloga na temu: treba li RS da bude država u državi BiH (sa snažnom tendencijom da postane nezavisna)?
Ako treba, iza toga treba da stanu svi njeni građani, i Bošnjaci naravno... U protivnom su izdajnici, a sa izdajnicima se isto postupa širom sveta. Oko pitanja državnosti se ne debatuje, kada se ona jednom uspostavi - svako je dužan da je poštuje ili da se odseli.

U slučaju da o tome nema saglasnosti onda treba tražiti kompromis, a referendumi nisu najbolji put za postizanje istog. Ovakva kakva je danas RS neodoljivo podseća na Srbiju, a to znači da je na najboljem putu da nestane i bude podeljena između komšija koji svoje države više vole nego što mi volimo svoje. Slažem se sa @stanić milanom da je "1995. hrvatska vojska bila nadomak Banja Luke" samo bih mu bio zahvalan da kao bivši oficir SVK malo detaljnije objasni ZAŠTO je do toga došlo uz osvrt na bezglavo napuštanje položaja brigada VRS i sl.
Preporuke:
7
2
31 utorak, 06 septembar 2016 07:27
Slavka Moravka
U nadi da imate razumevanje za dobronamerne primedbe, moram da vam kažem da je ocena kako je Vučić "stao na stranu Bakira Izetbegovića" ipak preterana. Toliko strasti u opisu Vučićevog gesta preti da oduzme kredibilitet ovom (inače) dobrom tekstu!
Preporuke:
5
18
32 utorak, 06 septembar 2016 11:44
Ne klepeći nanulama @Vučić je najveći prijatelj RS... 2
Sigurni bi da bi svi Bošnjaci, većina hrvata i na hiljade bosanskih Srba i ostalih građana podržala Odluku Ustavnog suda BiH o neustavnosti Dana RS-a i glasala protiv toga da se taj praznik, kojim su najavljeni srpski zločini u BIH – slovi kao praznik samo jednog, srpskog naroda. Apelujemo na supervizora za Brčko da u skladu sa konačnom odlukom Arbitražnog tribunala za Brčko, Odlukom ustavnog suda BiH i statuta distrikta zabrani rad komisije RS-a za distrikt i održavanje referenduma entiteta RS na području distrikta Brčko, koji je pod direktnim suverenitetom države.
Ovaj tekst je napisao mr Muhamed Mujkić( penzioner) , inače njegov sin je Asim Mujkić profesor na FPN u Sarajevu.Sad ja pitam tebe , respektujući činjenicu da je ovo opšti stav Bošnjaka ,dakle, traži se ukidanje RS implicitno ne samo praznika.Kažeš da je Dejtonska BiH američki projekat , dobro , zašto ga ne brane ??? Po tvome Srbi trebaju poslušati " vođu" sa skinutim gaćama...
Preporuke:
9
3
33 utorak, 06 septembar 2016 11:59
/ Krivi Stok....ili Stojko/
bezglavo napuštanje položaja brigada VRS
--------------------------------------------
Prepali se vaše sile, hahhaaa, vi to dobro znate izvesti kad imate tuđu avijaciju , napaljene ustaše itd. ,ništa nije bilo bezglavo nego na liniju dogovora .
Preporuke:
8
0
34 utorak, 06 septembar 2016 13:23
Lola za "lolu"
Ne verujem da je Dodik onda baš tako dobro prozreo Vučića, više mislim da je bilo - igram na sigurnu stranu. Generalno posle briselskog sporazuma šta je ko mogao od Vučića dobro očekivati? Dodik ga ne dira i Putin ga podržava, zapad obožava i tako ostaje potkupljenoj, rasparčanoj opoziciji, bez i jednog jedinog medija, da udari na gazdu kog očigledno ceo svet podržava.
Preporuke:
2
1
35 utorak, 06 septembar 2016 13:25
?
Tabloidno novinarstvo?
Politika,najstarija"dama"na Balkanu.
Pa zar nije danas nastavak"suđenja"Farmakologu?
Zar nije revidirao?
A,Smajlovićeva?
niko?
Preporuke:
7
1
36 utorak, 06 septembar 2016 17:10
Preletach
Kaze da nece da bude kao Milosevic!???


Pa Slobodan Miloshevic je osnovao republiku Srpsku, i zato je heroj i treba da ima i ulicu i spomenik i u Beogradu i u Banjaluci i Istochnom Sarajevu!
Preporuke:
8
4
37 sreda, 07 septembar 2016 19:18
Miro
Ka prvo ne razumijem što se uopće tiče Srbije, Srba i srpskih političara dešavanja u susjednoj državi BiH. Pa oni ne brinu ni brige Srba Njemačke, Amerike i Australije, što ih onda more brige Srba iz BiH. Osim ako nije nešto drugo posrijedi.

Inače komentator 'Činjenice' gore je u pravu. Kako on kaže Srbi su najagresivniji kad najbolje stoje. To sam i osobno gledao prije početka rata. Srbi su pokrenuli rat iz čiste obijesti i bahatosti, predobro su živjeli i to im je očitosmetalo. Taj sam identičan dojam i sam dobio kao sudionik toga doba.

Veoma sam uvjeren da bi Srbija pokrenula novi rat kada bi dobro stajala i dobro se naoružala. Zato je naša dužnost da je trajno oslabiomo na sve moguće načine, radi mira u regiji. A sa njom i RS. Hvala na pažnji
Preporuke:
2
2
38 utorak, 13 septembar 2016 19:54
Ko su Beograd i Srbija
Dosta je odluka u ime naroda a bez naroda!Šta to Beograd odnosno Srbija ne podržavaju?! Kakve su to tajne večere koje saziva Vuk Branković?
Zapad je našao snishodljivog vlastoljupca da dovrši započeto istrebljenje Srba na ovim prostorima.
Preporuke:
0
0
39 ponedeljak, 19 septembar 2016 11:20
za @Boban
Kažete da čekate osvetu koja ima da dođe kada Kina bude glavna u Evropi. Ne mogu nego da se slatko nasmijem vašoj dječjoj naivnosti (ali i ozbiljnoj nemoralnosti)
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner